Vodikova tehnologija ni utopija, je prihodnost! Zeleni vodik, ki se proizvaja iz OVE, kot so vetrna, sončna ali vodna energija, ima potencial za pomembno vlogo pri razogljičenju energetskega sektorja in zmanjševanju emisij toplogrednih plinov. Preberi članek
Zakaj je nujno poznati digitalnega potrošnika Svetovni splet je spremenil vedenje vseh ljudi, kar avtomatično pomeni, da je spremenil tudi potrošnika, njegovo vedenje in sam nakupni proces. Preberi članek
Naloga managerjev je tudi, da opozarjamo, podajamo mnenja in si upamo Ljudje rajši poslušajo, verjamejo in sledijo tistim, ki se v medijih več pojavljajo in imajo močno osebno blagovno znamko, kar pozitivno vpliva tudi na ugled podjetja in povečanje prodaje. Preberi članek
Zakaj Slovenci »počepnemo« pred tujimi trgi? Slovenska podjetja so sposobna razvijati prebojne tehnologije. Ko pa se začnejo spogledovati s tujimi trgi, se včasih stvari zalomijo. Preberi članek
Včasih moraš biti tudi malo happy loser Intervju z Managerjem leta 2020, Enzom Smrekarjem, glavnim direktorjem Atlantic Droge Kolinske in podpredsednikom uprave za delikatesne namaze, Donat Mg in internacionalizacijo v Atlantic Grupi. Preberi članek
Marketing – vodilo trajnostnega razvoja podjetja Za uspeh podjetij na poti k trajnostni preobrazbi je ključna jasna in iskrena zavezanost trajnosti – celotne organizacije, ne le posameznih managerjev. Preberi članek
Blagovna znamka delodajalca: testosteron korporativne odpornosti Nekatera podjetja tudi v covid-19 krizi že razmišljajo o tem, kakšen vtis v tem negotovem obdobju ustvarjajo s svojimi potezami tako pri zaposlenih kot na trgu dela pri talentih. Preberi članek
Od ene do 150 milijonov prodanih Arget letno Letošnji prvi MQ trening nas je vodil v Atlantic Grupo. Njihov recept za mednarodni uspeh: izstopaj iz množice, presegaj ustaljene okvirje in sledi svojemu potencialu. Preberi članek
Dobrodošli v dobi HX-a Če je do korone veljala povezanost, da ni dobre celostne izkušnje strank (CX) brez dobre izkušnje zaposlenih (EX), smo zdaj naredili premik v obdobje človeške izkušnje (HX-Human Experience). Preberi članek
Marketing lahko najde recept za prebroditev krize Kakšen bo marketing v novih časih? Piše Tanja Kavran, izvršna direktorica Društva za marketing Slovenije, ki pravi, da je prilagodljivost nova ključna vrednota. Preberi članek
Najboljši svetovni hoteli imajo sevniški podpis Stilles večina Slovencev pozna po pohištvenih kosih v rjavem lesu visokega sijaja in baročnem stilu, precej manj ljudi pa ve, kako pomemben svetovni igralec na trgu interierjev je postal. Preberi članek
Skriti X faktor rasti je v celostni izkušnji strank Če ste prepričani, da največja rast vašega podjetja ni skrita v vaših strankah, ne berite dalje. V prispevku namreč predstavljamo koncept celostne izkušnje strank, predvsem, kako je ta vir strategija. Preberi članek
Obraze zaposlenih na Facebook – da ali ne? Vsi zaposleni postajajo obrazi podjetja, zato si vse več delodajalcev želi, da so njihove fotografije na spletni strani, družbenih omrežjih. A tudi fotografije so osebni podatki. Kako z njimi ravnati? Preberi članek
Design. Kdo upravlja z njim? Oblikovanje oz. design poslovni analitiki in praktiki vse odločneje uvrščajo med temeljna sredstva za uresničevanje strateških ciljev družb. Kot kaže praksa, pa teh trendov večina podjetij ne pozna. Preberi članek
O najboljših inovacijah govorimo v dvojini Z dobrim partnerstvom lahko skrajšamo čas inoviranja iz desetih na le nekaj let, pravi Sandi Češko, podjetnik in soustanovitelj Studia Moderne. Preberi članek
Vsebina je kraljica, strategija pa dvor Podjetja danes postajajo tudi medijski producenti. S strateško zasnovanim vsebinskim marketingom, v kupčevih očeh ustvarjajo dodano vrednost. Preberi članek
Tehnologija je motor, ljudje pa srce sprememb Tehnološki napredek ruši status quo in na trge vnaša nemir. Digitalizacija marketinga zahteva spremembo v delovanju: od delovanja v silosih k sodelovanju v sistemih. Preberi članek
Prodaja »brez prodajanja« Dobra prodaja se začne v kupčevi glavi – z njegovo začetno miselno sliko problemov in potreb, ki jih ima, in nizom različnih razlogov, zakaj si želi kupiti, ter njegovo vizijo rešitve. Preberi članek
Slovenski marketing prebudi se Tempo, ki ga narekujejo spremembe v okolju, je vsak dan večji. Vse večja je tudi potreba po kakovostnih odnosih, poglobljenem razumevanju, preprosti dostopnosti, soustvarjanju in odgovornosti. Preberi članek
Bo naslednji direktor oblikovalec? »Poslovno načrtovanje – to je tako iz osemdesetih,« pravi vodilni strokovnjak za poslovne modele Patrick van der Pijl, producent knjige Business Model Generation. Preberi članek
Z nevroznanostjo do nezavednega Nevroznanost je tako kot računalniška tehnologija iz laboratorijev najprej začela prodirati v poslovni svet. Preberi članek
Kako pri poslovnih pogajanjih dobiti tisto, kar hočete? Poslovna pogajanja so veliko več od tega, da poveste, kaj želite, in nato upate na pozitiven odgovor. Dobra priprava, razumevanje pogajalskega okolja in samozavesten nastop prinašajo uspeh. Preberi članek
Na poti od ustvarjanja oglasov do položaja v upravi Nove razmere na trgu zaradi temeljne osredotočenosti na potrošnika potiskajo marketinški funkciji v roke zgodovinsko priložnost, da končno ustvari svoj položaj in pomen v organizacijah. Preberi članek
Boljši odnosi, več inovacij Kakovost notranjih odnosov v podjetju se neposredno čuti na trgu, vpliva na zvestobo kupcev, število inovacij in postaja izvirno lepilo rasti mednarodno rastočih podjetij. Preberi članek
Nismo od včeraj Tradicionalne znamke so dokaz, da znamo in zmoremo. Dejstvo, da smo nekoč že ustvarjali vrhunske izdelke in znamke dviguje samozavest vodstvu in zaposlenim, utrjuje zaupanje v znamko. Preberi članek
Radodarnost prinaša večji dobiček kot pohlep Kako bo generacija G, ki je ne zaznamuje skupna letnica rojstva, temveč nova družbena vrednota – radodarnost – spreminjala poslovne in socialne modele? Preberi članek
Oprostite, ker prodajamo 'Prodajni stroj' Geoff Burch opozarja, da podjetje s slabo prodajno funkcijo poneumlja svoje izdelke, najhuje pri tem pa je, da so pravi prodajalci zelo ogrožena vrsta. Preberi članek
Prodajalčev nasvet je pogosto brez vrednosti Strateško ozadje spletne prodaje: kadar so kupcem najpomembnejše (naj)nižje cene in lahek dostop do izdelka, je vlaganje v prodajne odnose le dodaten strošek. Preberi članek
Pomembna je tista inovacija, ki je usmerjena h kupcu Ne le da prodajalec predstavlja podjetje, odnos med njim in kupcem je podjetje. Preberi članek
Zakaj so športniki zanimivi za podjetja? Pozitivizem športa je odličen komunikator vizije in poslanstva, predvsem pa kulture in vrednot, ki jih podjetje živi Preberi članek