Prave odločitve in dosledna dejanja Raziskave kažejo, da so managerji bolj naklonjeni načrtovanju, odgovornost za izvajanje strategije pa pogosto raje delegirajo ali prepustijo zaposlenim na nižji organizacijski ravni. Preberi članek
Izzivi vodenja v hitrorastočih podjetjih Ena od osrednjih nalog managerjev v mladih podjetjih je, da zaposlenim podamo širšo sliko aktivnosti podjetja in zakaj to počnemo. Vodje smo na ta način v nekakšni funkciji »lepila« med zaposlenimi. Preberi članek
Razvojna spirala slovenskih podjetij DUMO kolo je orodje, ki nam pomaga identificirati, v kateri fazi evolucije se nahajamo, predvsem pa osvetli pot in potrebne razvojne korake za rast dodane vrednosti in trajnostne poslovne modele. Preberi članek
Trajnost in dobiček sta najlepši par Pred tremi leti so v dveh največjih slovenskih pivovarnah v Ljubljani in v Laškem prvič v zgodovini iz rdečih in zelenih polnilnih sodčkov začeli soustvarjati poenoten, celovit portfolio. Preberi članek
(Pre)hitra rast: Kaj storiti, ko podjetje začne 'krvaveti' Vsako podjetje ima željo in cilj, da bi rastlo. A pri tem velja previdnost, saj ko rast prehiti zmožnosti podjetja, iz razpok lahko hitro nastanejo prepadi. Preberi članek
Inovativnost, produktivnost in družbena blaginja Pet skupin ukrepov za strateško upravljanje ekonomske politike v Sloveniji izpostavlja Observatorij Združenja Manager pod vodstvom dr. Dušana Mramorja. Preberi članek
Operativna tveganja skrivajo priložnost rasti Operativna tveganja predstavljajo priložnost za inoviranje ter izobraževanje. Z ustreznimi organizacijskimi pristopi ter tehnološkimi rešitvami predstavljajo še en korak k povečanju učinkovitosti. Preberi članek
Komplicirate ali ne znate reči 'ne'? Ena glavnih nalog vodij je odločanje. A kar 30 odstotkov managerjev je obotavljivcev, ugotavlja Heike Bruch iz univerze St. Gallen. Preberi članek
Poslovna vrednost projektnega vodenja Rezultat projektnega vodenja morajo biti poslovni učinki, ne zgolj po načrtu izvedeni projekti. Preberi članek
Preskočimo teorijo, praksa šteje Kupci in uporabniki storitev ne iščejo niti ne otrebujejo razlage poslovnega modela podjetja, vendar ga zelo dobro zaznavajo. Še več, poslovni model vpliva na nakupne odločitve. Preberi članek
Kako raziskave narediti uspešnejše Tržni raziskovalci se bodo morali iz »dobavitelja podatkov« spremeniti v svetovalce, ki podjetju pomagajo uporabljati informacije in razumejo celoten proces izvedbe tržnih raziskav. Preberi članek
Preveč tvegano je ne upravljati s tveganji Zlato pravilo pravi: Nikoli ne tvegaj več, kot si lahko privoščiš izgubiti. Preberi članek
Rok uporabe poslovnih modelov se krajša Ni časa za postopno prilagajanje, potrebni so ostri rezi v poslovanju. Prava tarča za vnašanje sprememb v podjetju pa niso le novi izdelki, temveč poslovni modeli. Preberi članek