Mag. Simon Meglič: Pomagajmo ogroženim in premagajmo recesijo

Simon Meglič, ustanovitelj skupine podjetij, združenih v ePrvak group, je v času predsedovanja Rotary klubu Logatec zasnoval dobrodelni projekt POPR (Pomagajmo Ogroženim in Premagajmo Recesijo). Projekt je primarno namenjen pomoči socialno ogroženim družinam v Logatcu ter okolici.

Od kod navdih za projekt?

V času zadnje recesije sem si zaželel izraziti svojo socialno noto in pomagati ljudem v stiski. Prišel sem v stik z dobrodelno mednarodno organizacijo Rotary in leta 2012 postal predsednik društva Logatec Rotary Club. V klubu smo se zbrali člani popolnoma različnih profesij: od podjetnikov in bankirjev, do umetnikov, vsak s poglobljenim znanjem na svojem področju. Razmišljali smo, kaj konkretnega lahko nekaj posameznikov naredi v ‘boju’ proti recesiji in prišli na idejo za projekt POPR.

Foto: osebni arhiv

Kakšne so bile ambicije projekta?

Na začetku smo prepoznali, da se bomo morali z recesijo spopasti na dveh koncih: na eni strani pri socialno ogroženih posameznikih in na drugi strani pri delodajalcih. Organizirali smo izobraževanja za gospodarstvenike z ambicijo, da bodo zaradi novega znanja njihova podjetja boljše poslovala. Sodeloval sem pri organizaciji štirih POPR konferenc v obdobju treh let. Ob večerih smo v klubu gostili vrsto zanimivih predavateljev. Z zbranimi kotizacijami in donacijami smo logaškim socialno ogroženim družinam zagotovili prehranske pakete.

Kakšni so rezultati projekta?

Gospodarske krize je konec, vendar se z našim delovanjem nismo zaustavili. V letu 2016 smo zbrali dodatna sredstva za nakup pretočnega citometra za UKC Ljubljana. Pomagali smo obnoviti igrišče v OŠ Roje, tj. šoli za otroke s posebnimi potrebami. Organizirali smo več dobrodelnih akcij v sodelovanju z Aerodium Logatec, kjer lahko izkusite občutek skoka iz letala. Trenutno zbrana sredstva namenjamo poletnem taboru za otroke iz socialno ogroženih družin.

Zakaj je pomembno, da se slovenski managerji in managerke lotevate tovrstnih akcij?

Mislim, da je odgovornost nas managerjev in lastnikov podjetij, da po svojih močeh vračamo družbi in skrbimo za splošno povečanje blaginje. Preko dobrodelnosti spoznaš tudi veliko novih prijateljev in občutiš veliko zadovoljstvo, ko narediš nekaj dobrega za tiste, ki potrebujejo pomoč.

Saša Gnezda je urednica v družbi Mediade. Članek je bil objavljen v MQ reviji št. 40, marca 2018