Naloga managerjev je tudi, da opozarjamo, podajamo mnenja in si upamo Ljudje rajši poslušajo, verjamejo in sledijo tistim, ki se v medijih več pojavljajo in imajo močno osebno blagovno znamko, kar pozitivno vpliva tudi na ugled podjetja in povečanje prodaje. Preberi članek
Zbudili smo spečega Primusa . Skupaj s PRSS smo se v Združenju Manager odločili, da ponovno obudimo priznanje Primus, ki nagrajuje komunikacijsko odličnost managerjev in managerk. Preberi članek
Velika odpoved: kako biti dober šef v slabih časih Nepredvidljivost poslovnega okolja, rekordno visoka stopnja nezaupanja in porast negativnih čustev med ljudmi povzročajo, da se številna podjetja soočajo z novo in drugačno krizo talentov. Preberi članek
Svoboda govora ali pomanjkanje jezikovne kulture? Komunikacija, zlasti živa in v vsakdanji rabi, je najdragocenejši pokazatelj utripa skupnosti – njenih odnosov, vrednot in načina življenja. In zdi se, da je ta utrip vse bolj nemiren, razdiralen. Preberi članek
Skica o konstruktivnem aktivnem državljanu Vprašanje aktivnega državljana je eno tistih, ki kar kliče po tako imenovani gostilniški debati. To je vsem nam dobro znano kričanje drug čez drugega, v katerem vsak zelo dobro utemeljuje svoj prav. Preberi članek
Kdo v Sloveniji govori o voditeljstvu? V medijskih objavah se vse več pojavlja tema 'voditeljstvo', v zadnjih dveh letih pa tudi pojem 'trajnostno voditeljstvo', predvsem zaradi aktivnosti Združenja Manager, ugotavlja Kliping. Preberi članek
Delo na daljavo: privilegij ali prekletstvo? Prihodnost dela bo hibridna in zelo raznolika. Izziv je, kako po letu in pol izkušenj v 'novi normalnosti' izkoristiti priložnost, da v organizacijah ustvarimo pravična, fleksibilna delovna okolja. Preberi članek
Znanost (naj) se predstavi V zadnjem letu se je po spletu okoliščin, ki jih je ustvarila pandemija, veliko več govorilo, slišalo in bralo o znanosti, kot v preteklosti. Preberi članek
Odpuščanje: strah ustavlja, upanje poganja Ravnanje z zaposlenimi je ogledalo podjetja in še kako vpliva na ugled. Zaposleni – pa četudi nekdanji – so ambasadorji podjetja, katerih 'glas lahko seže v deveto vas'. O dobrem in slabem. Preberi članek
Wellbeing na delovnem mestu: modna muha ali prihodnost? Začela bom s provokativno trditvijo: Delovna okolja, ki jih managerji ustvarjamo za nas in naše sodelavce, so vse manj prijazna do ljudi. Pa ne fizično ali telesno, temveč psihično. Preberi članek
Zakaj bi vodja moral kisikovo masko najprej nadeti sebi? Organizacije zdaj potrebujejo učinkovite vodje z obširno paleto sposobnosti, ki bodo njihove podrejene vodili do učinkovitosti, ne da bi od njih terjali kronično utrujenost in čez čas celo izgorelost. Preberi članek
Velika odgovornost vodstva pri komuniciranju Kako ustrezno informirati zaposlene, na novo oblikovati delovno okolje, delegirati na daljavo in tudi kako vse to komunicirati z zaposlenimi. Odgovor nam ponuja raziskava o kakovosti komuniciranja. Preberi članek
Delajmo pametneje, ne pa več S pospešeno digitalizacijo nastajajo veliko bolj napredne rešitve za spremljanje aktivnosti zaposlenih. Zakaj se s to temo ukvarjamo? Ker se dvig produktivnosti začne pri upravljanju delovnega časa. Preberi članek
Blagovna znamka delodajalca: testosteron korporativne odpornosti Nekatera podjetja tudi v covid-19 krizi že razmišljajo o tem, kakšen vtis v tem negotovem obdobju ustvarjajo s svojimi potezami tako pri zaposlenih kot na trgu dela pri talentih. Preberi članek
Komuniciranje v krizi: štoparica je v rokah zaposlenih Pri kriznem vodenju in komuniciranju še posebej šteje čas: ne le, kaj in kako boste povedali, ampak – kdaj. Pa tudi, v kolikšni meri razumete svet okoli sebe in notranji svet ljudi, ki jih vodite. Preberi članek
Molk med krizo ni prava poslovna odločitev Z ljudmi se je treba ukvarjati. Poskrbeti za njih in njihovo zavzetost. Jim nameniti pozornost, jih postaviti v fokus. Povedano drugače: s sodelavci je v krizi treba komunicirati. Preberi članek
Marketing lahko najde recept za prebroditev krize Kakšen bo marketing v novih časih? Piše Tanja Kavran, izvršna direktorica Društva za marketing Slovenije, ki pravi, da je prilagodljivost nova ključna vrednota. Preberi članek
Interna komunikacija: Facebook – da ali ne? Ste kdaj pomislili, da bi sodelavce nagovorili preko spletnih družbenih omrežij? Družbena omrežja se namreč iz zasebne rabe selijo tudi na področje interne komunikacije. Preberi članek
Je podjetje brez šefov lahko uspešno? Lahko, odgovarja Lisa Gill, ki svoje pristope usmerja v decentralizacijo, agilnost in vključenost organizacij ter ekip. Preberi članek
Obraze zaposlenih na Facebook – da ali ne? Vsi zaposleni postajajo obrazi podjetja, zato si vse več delodajalcev želi, da so njihove fotografije na spletni strani, družbenih omrežjih. A tudi fotografije so osebni podatki. Kako z njimi ravnati? Preberi članek
Jaz sem osebna znamka: avtentična in kredibilna Osebna znamka že dolgo ni rezervirana za slavne ljudi in politike. Managerji in managerke lahko z načrtno in strukturirano gradnjo svoje osebne znamke okrepijo ugled podjetja. Preberi članek
Zaton brezobraznih organizacij Danes ni dovolj, da na družbenih medijih postavite na ogled vaše izdelke, razvijati je treba ključne obraze vaše organizacije – vaše Key Persons of Influence. Preberi članek
Managerji:10 napotkov pri delu z novinarji Hitra šola uspešnega komuniciranja z mediji in dobrega javnega nastopanja za managerje. Preberi članek
Se zavedate, da ste pravkar nastopili? Managerji ne nastopajo le na televiziji, radiu ali okroglih mizah. Najpogosteje to počnejo pred svojimi zaposlenimi. Vsak dan. Preberi članek
Zaposleni so prvi glasniki blagovne znamke Podjetja morajo zaposlene prepoznati kot enega izmed temeljev za gradnjo močne blagovne znamke. Pri tem je izrednega pomena notranje znamčenje. Preberi članek