Jasna Suhadolc: WE Inspire: Podjetnice navdihujejo!

Jasna Suhadolc je strokovnjakinja za inbound marketing in avtorica knjige Nove priložnosti e-komuniciranja (2007). V projektu WE Inspire: Podjetnice navdihujejo!, ki ga je zasnovala podjetniška mreža CEED, je nastopala kot mentorica ženskim podjetnicam. Trenutno je zaposlena kot direktorica v inbound marketing agenciji Virtua PR.

Facebook
Twitter
Google Plus
LinkedIn

Od kod navdih za udeležbo v projektu?

Pred desetimi leti sem bila članica 2. generacije podjetniškega programa v okviru podjetniške mreže CEED Slovenija. Vse od takrat sem aktivna članica, v zadnjih letih pa tudi mentorica in predavateljica. Podjetnica sem že 17 let, zato sem bila vesela povabila k sodelovanju v programu WE Inspire in možnosti, da kolegicam podjetnicam predstavim priložnosti digitalnega marketinga pri vzpostavitvi in širitvi poslovanja.

Foto: osebni arhiv

Kaj so ambicije projekta?

Program pobude WE Inspire: Podjetnice navdihujejo! je bil zasnovan predvsem za ženske, ki jim podjetništvo lahko predstavlja priložnost: mlade iskalke prve zaposlitve, ženske, ki ostanejo nezaposlene po koncu porodniškega dopusta, osebe z invalidnostjo, pripadnice različnih narodnostnih skupnosti in manjšin ter priseljenke. Za njih ustvarijo okolje izobraževanja in podpore za uresničevanje podjetniških idej. Gre torej predvsem za tiste ženske, ki jim podjetništvo lahko predstavlja priložnost. Vzpostavila ga je podjetniška mreža CEED Slovenija skupaj z ameriškim veleposlaništvom v Sloveniji in sodelujočimi partnerji.

Kakšni so rezultati projekta?

Med več kot 100 prijavljenimi so izbrali 24 podjetnic, takrat še večinoma brez ustanovljenih podjetij, in jih od januarja do decembra peljali skozi program podjetniških delavnic, ki ga je lani uspešno zaključilo 20 udeleženk. V enem letu so torej razvijale svoje podjetniške ideje in prejele potrebno podporo ter znanja za njihovo uresničitev v obliki nastanka podjetja. Tako imamo danes 20 novih podjetij; najboljše tri so prejele tudi finančno nagrado, najboljših 10 pa nadaljnjo enoletno podporo v podjetniških skupinah CEED.

Zakaj je pomembno, da se slovenski managerji in managerke lotevate tovrstnih akcij?

Vedno sem veliko časa namenjala združenjem in pobudam, ki so mi blizu. Verjamem v sodelovanje, spodbujanje in ker sem sama dobila veliko priložnosti s strani starejših kolegov in kolegic, ko sem jih potrebovala, želim to dajati naprej ter pomagati z znanjem in izkušnjami, ki jih imam.

Saša Gnezda je urednica v družbi Mediade.

Članek je bil objavljen v MQ reviji št. 40, marca 2018