Za več raznolikosti, za več ženskega glasu v javnem prostoru Tudi z majhnimi koraki je mogoče spodbujati raznolikost. Pri organizaciji dogodkov npr. zagotovite spolno uravnoteženost gostov, izberite glavno govorko, žensk ne vključujte le pri t.i. mehkih temah. Preberi članek
Trajnostno voditeljstvo: nazaj h koreninam Ko govorimo o trajnostnem voditeljstvu, lahko rečemo, da govorimo o 'back to the roots' voditeljstvu. Se pravi, da se vračamo nazaj; rečemo lahko tudi k zdravi kmečki pameti. Preberi članek
Ključ do uspeha so delo, red in disciplina Melanie Seier Larsen se po šestih letih poslavlja z mesta predsednice Sekcije managerk. Še vedno pa ostaja borka za uravnoteženost spolov na mestih odločanja, ker je to zmagovalna kombinacija za vse. Preberi članek
Včasih moraš biti tudi malo happy loser Intervju z Managerjem leta 2020, Enzom Smrekarjem, glavnim direktorjem Atlantic Droge Kolinske in podpredsednikom uprave za delikatesne namaze, Donat Mg in internacionalizacijo v Atlantic Grupi. Preberi članek
Določimo, kaj bomo delali in česa ne Pogovor z Medejo Lončar, predsednico Združenja Manager v mandatnem obdobju 2020–2023, ki pravi, da največja moč združenja izvira iz povezovanja znanja. Preberi članek
Akcijski načrt za preboj v produktivnosti Slovenija se letos sooča s hudo zdravstveno in ekonomsko krizo, ki jo še dodatno poglablja kriza rasti produktivnosti. S to se spopadamo že vrsto let. Preberi članek
S trajnostjo do prave vrednosti za vse Je trajnostno naravnano poslovanje primerno le za velika podjetja? Si ga lahko privoščimo le, če ustvarjamo dovolj dobička? Nam bo ovira pri večanju kratkoročne poslovne uspešnosti? Odgovor je: 3x ne. Preberi članek
Velika odgovornost vodstva pri komuniciranju Kako ustrezno informirati zaposlene, na novo oblikovati delovno okolje, delegirati na daljavo in tudi kako vse to komunicirati z zaposlenimi. Odgovor nam ponuja raziskava o kakovosti komuniciranja. Preberi članek
Nismo vzvišeni, čeprav smo najboljši Pogovor s Tomažem Žnidaričem, direktorjem družbe Ljubljanske mlekarne, letošnje prejemnice priznanja Vključi.Vse o uravnoteženosti kot viru dodane vrednosti, preprostosti, pa tudi o Planici. Preberi članek
Kaj se je zgodilo s srednjim managementom? Raziskave kažejo, da je med epidemijo vodjem zmanjkalo empatije, besed človečnosti in razumevanja zaposlenih. Ugotavljajo tudi, da so najslabšo oceno dobili srednji vodje. Kaj in kje je šlo narobe? Preberi članek
Delajmo pametneje, ne pa več S pospešeno digitalizacijo nastajajo veliko bolj napredne rešitve za spremljanje aktivnosti zaposlenih. Zakaj se s to temo ukvarjamo? Ker se dvig produktivnosti začne pri upravljanju delovnega časa. Preberi članek
Štejejo rezultati, ne ure Pomanjkanje stikov z zaposlenimi na različnih lokacijah lahko vodji povzroča težave. Vodja, ki je oddaljen od svojega tima, se lahko počuti osamljenega, nemotiviranega in manj zagnanega za delo. Preberi članek
Po čem si boste zapomnili leto 2020? Leto, ki se počasi (prepočasi?) izteka, nas je nenehno preizkušalo in postavljalo pred nove izzive. Od nas je zahtevalo hitre spremembe in nenehno prilagajanje. Preberi članek
Zagotovite si sedež na hitrem vlaku prihodnosti Strah je bil gonilo spremembe, ki nas je teleportirala v delovno okolje prihodnosti, delodajalci pa smo se znašli pred velikimi izzivi, ki niso stvar izbire. Preberi članek
V oddaljenih ekipah delamo na glas Podjetja ugotavljajo, da nakup prenosnikov in licenc za Zoom sploh ni bil največji izziv. Čaka jih namreč še veliko večji: organiziranje dela v oddaljenih ekipah. Preberi članek
Radenska Adriatic: tuji lastniki, slovensko srce Tri rdeča srca vsak Slovenec takoj poveže z Radensko, naravno mineralno vodo ter eno izmed najbolj prepoznavnih blagovnih znamk ne le v Sloveniji, pač pa tudi v širšem evropskem prostoru. Preberi članek
Kriza razodeva tudi značaje ljudi Krize so dobre tudi zato, da se ljudje pokažemo, kakšni smo, ko kakšen del našega oklepa odpade ali pa ga celo sami odpremo, ker znotraj njega ne uspemo več dihati in nismo povezani s svetom. Preberi članek
Platforma je poslovni model prihodnosti, ne kaprica Platforma je v prvi vrsti poslovni model in ne zgolj kaprica moderne tehnologije. To ni le aplikacija za pametni telefon, spletna stran ali programska oprema. Je holističen poslovni model. Preberi članek
Marketing – vodilo trajnostnega razvoja podjetja Za uspeh podjetij na poti k trajnostni preobrazbi je ključna jasna in iskrena zavezanost trajnosti – celotne organizacije, ne le posameznih managerjev. Preberi članek
Ko bo Slovenija postala dežela gazel … Gazele poslujejo bolj stabilno in bolj varno od povprečja slovenskega gospodarstva. To je potrdila raziskava trajnostne uspešnosti teh najhitreje rastočih podjetij v 20 letih. Preberi članek
Sooblikujte svet po Covidu-19 Covid-19 in ukrepi za njegovo zajezitev so spremenili načine našega dela in potrošnje. Kako se lahko podjetja pripravijo na svet po krizi, namesto da zgolj čakajo na vrnitev v nekdanje stanje? Preberi članek
Čas preživetja slovenskih podjetij v času koronakrize Gospodarski subjekti so se začeli spraševati dvoje: kako dolgo lahko podjetja preživijo, če ne smejo poslovati na trgu, ter koliko časa lahko epidemija traja in do kdaj bo poslovanje podjetij omejeno. Preberi članek
Desetletje za akcijo Trajnost ni beseda ‘enodnevnica’ (ang. buzzword), trajnost je beseda, ki določa, kakšno je in bo naše življenje ter predvsem, kakšno bo življenje naših zanamcev. Preberi članek
Težkih etičnih odločitev ne sprejemajte sami Največje tveganje etičnega odločanja je, da managerji le svojo realnost vidijo kot edino pravilno in posledično nočejo poslušati in razmišljati o nasprotujočih dejstvih. Preberi članek
O vodenju se veliki lahko le učijo od malih Ugotovitve raziskave Zlata nit kažejo, da bo za dolgoročno in trajnostno rast energijo treba usmeriti predvsem v večjo inovativnost in v gradnjo odnosa z zaposlenimi. Preberi članek
Covid-19: spremembe so trajne, nove na vidiku Premiki, ki jih je spodbudila epidemija, bodo (p)ostali nova realnost, kaže PwC-jeva medletna raziskava. Preberi članek
Solidarnost in pomoč sta pomembni vrednoti Jure Levovnik iz odvetniške pisarne Jadek & Pensa je pod okriljem Botrstva zasnoval projekt Moj bon – tvoje počitnice. Ideja? Darovati enak znesek, kot smo ga 'prejeli' v obliki turističnih bonov. Preberi članek
Kako ustvarjamo dodano vrednost? S pristopi sodobnega voditeljstva razvijamo misleča podjetja, ki ustvarjajo inovativne rešitve z višjo dodano vrednostjo Preberi članek
Mentorska vez Mentorske mreže O mentorski vezi, ki sta jo spletli v 5. generaciji mentorskega programa Sekcije managerk pri ZM, smo se pogovarjali z mentoriranko Veroniko Pirh in mentorico Ireno Rupnik. Preberi članek
Mladi managerji so za trajnostne strategije Sklad za talente mladim voditeljem vsako leto subvencionira izobraževanje na programih poslovnih šol. Letošnji prejemniki subvencije so trije: Katarina Primožič Ramoveš, Iztok Pavlin in Sanja Savič. Preberi članek